"Twoja paczka zaraz do Ciebie przyjedzie" - DHL Parcel stawia na ekspercką wiedzę optivo w zakresie marketingu wielokanałowego na terenie Europy

DHL Parcel, do współpracy ogólnoeuropejskiej, wybiera optivo - specjalistę od e-mail i omnichannel marketingu. Wielokanałowa platforma optivo® broadmail sprawia, że paczki można na bieżąco i sprawnie śledzić za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dzięki temu klienci korzystają z indywidualnych i zaktualizowanych informacji na temat przesyłki. Do najbardziej decydujących czynników, przeważających o podjęciu współpracy z optivo, należą znakomita przepustowość danych, wysokie standardy bezpieczeństwa, jak również pełna integracja z optivo® broadmail.

 

DHL Parcel rozpoczęło niedawno wysyłanie wiadomości e-mail przy pomocy optivo® broadmail, umożliwiających odbiorcom szczegółowe śledzenie przesyłek. Wszystkie ważne informacje, począwszy od numeru przesyłki, adresu i czasu doręczenia, aż po godziny otwarcia lokalnego oddziału DHL Parcel, gdzie można odebrać przesyłkę,  przedstawione są klientowi w jasny i przejrzysty sposób.

 Niezawodne i sprawne przesyłanie danych

optivo® broadmail umożliwia wysyłanie aż do 2000 e-maili transakcyjnych na sekundę. Wysłanie wiadomości odbywa się w trybie 24/7, dzięki czemu klienci otrzymują gwarancję indywidualnego śledzenia paczek za pośrednictwem poczty elektronicznej przez całą dobę. Każdego dnia, wysyłanych jest kilka milionów tego typu powiadomień. Już od samego rozpoczęcia współpracy, charakteryzują się one wysokimi wskaźnikami otwarć
i kliknięć.

 optivo kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo

Wysyłanie powiadomień odbywa się za pośrednictwem tunelu VPN (Virtual Private Network) pomiędzy DHL Parcel a optivo® broadmail. VPN zapewnia, że ​​wymiana danych odbywa się w zamkniętym i bardzo bezpiecznym środowisku. Przekazywanie poufnych danych inicjuje bowiem uruchomienie procesów, które zapewniają przestrzeganie najwyższego poziomu ich bezpieczeństwa. Koncepcja bezpieczeństwa optivo® broadmail jest certyfikowana zgodnie z międzynarodową normą bezpieczeństwa ISO 27001 i tym samym spełnia najostrzejsze w tym względzie wymagania.

 Wysoce zindywidualizowane wiadomości

Dynamiczny szablon wiadomości Template-Kit, dostępny w narzędziu optivo® broadmail, pozwala na wysyłanie wysoko spersonalizowanych e-maili na temat nadanej przesyłki. Zindywidualizowane zostały więc takie informacje, jak nazwa nadawcy, logo dystrybutora e-commerce oraz miejsce dostawy przesyłki wraz z godzinami otwarcia poszczególnych oddziałów DHL Parcel.

 Dostarczalność

Dzięki interfejsowi HTTP optivo® broadmail, możliwa jest bezproblemowa integracja z systemami DHL Parcel. Ponadto, optivo skonfigurowało główną domenę DHL jako domenę do wysyłki wiadomości. Gwarantuje to zarówno dobrą rozpoznawalność, jak i dostarczalność e-maili.

 Wsparcie ekspertów optivo

Ważnym elementem współpracy z DHL Parcel jest także wszechstronne wsparcie ekspertów optivo. Poza zaawansowanymi możliwościami technicznymi narzędzia, DHL Parcel – od samego początku współpracy – docenia profesjonalne doradztwo ze strony zespołu optivo. W opracowaniu są więc plany mające na celu rozszerzenie współpracy z optivo o kolejne usługi i kampanie e-mail marketingowe.

 

E-mail marketingowa komunikacja z odbiorcami paczek jeszcze przed ich wysyłką, jest niezwykle ważna w celu budowania u odbiorców poczucia bezpieczeństwa i spokoju: nie przekazujemy im bowiem jedynie szczegółowych informacji dotyczących czasu i dnia doręczenia przesyłki, ale także zapewniamy możliwość ustalenia alternatywnego czasu dostawy w sytuacji, gdy założone ramy czasowe nie są dla niego z jakiegoś powodu odpowiednie. – podkreśla Dr Ralph Wiechers, Vice President Consumer Experience w DHL Parcel Germany. Dzięki temu uzyskujemy założony cel w postaci zarówno szczęśliwych odbiorców, jak i zadowolonych nadawców przesyłek. Aby to było możliwe, niezbędna jest współpraca z wydajnym i wyspecjalizowanym specjalistą ds. e-mail marketingu. Odpowiedzią na nasze wysokie wymagania jest firma optivo, która towarzyszyć nam będzie w osiągnięciu tego ważnego dla nas celu. – dodaje.